http://www.facebook.com/pages/100-url-blog-tukar-tukar/166951693326358
zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds

Monday, October 12, 2009

Selepas Lame Aku Menyepi.. ceewah

Assalamualaikum semua...
Seperti yang korang sume perasan, aku dh lame xhantar 'new post'
Terima kasih kerana ambil berat..

Kepada yang langsung xambil berat tu.. yg xperasan un aku xpost.. yang paling worst.. xtau pun aku ni wujud.. korg buat2 la korang kesah yek.. hihihi..

Actually, aku dh masuk Usim... Univ Sains Islam Malaysia.. kehidupan kat situ.. aku xmo cita la.. besa2 jer.. alhamdulillah.. tp aku masih lagi xbiasa duduk asrama..

Aik????? dh nak dekat 5 bulan un still tak biasa lagi.. ? yola.. still.. duduk umah PALING BEST.. ape nak wat?

em.. kenape aku xbuat post baru selama nih????
1) Malas... kalau nak kate nak belajar.. bukan belajar sangat un aku nih.
2) Banyak cite menarik.. tp aku prefer untuk menghantar post sekali dengan gambar.. post yg nih un xde gambar..
3) Kalau nak antar post yg ade gambar.. kene wat kat umah la.. (nak kene marah ngan mak???) Org edit nota.. aku nak gi edit gambar lak...

Itulah sebab2 nyer..

YANG PALING PENTING................................KERJASAMA.. silap.. bukan tu yg aku nk bgtau...
YANG PALING PENTINGGGGGGGG.... AKU AKAN MENGHADAPI PEPERIKSAAN AKHIR SEMESTA 1..

dOAKAN AKU BERJAYA YER.... sape yg taknak doakan.. aku tak mau kawan.. hahaha..

Em.. selepas berakhirnye test tu nanti.. sebulan aku kat umah... nanti aku post banyak2.. sampai korang un jadi bosan... "tak de org lain ke nak wat new post selain budak nih?"

2 comments:

  1. mimy! rindu kamu ;))

    kite ngh cuti nih yeyy.

    tp kt dnga crite time korg cuti nnt uia br strt sem2.xdpt cuti same2 ;(

    xpe2. ni lah life bdk U. bear with it. kate nk jd doc terpakar en? ameen.

    Insha Allah, ma'anajah.

    ReplyDelete
  2. haha.. rindu sama kamu juga..
    betul.. time ni uitm, kuis un cuti.. tp bile aku cuti.. korg dh masuk lak..
    xsame la kite..


    DOKTOR PAKAR???? AAAAAMMMMEEEENN.. semoga mulut masin.. letak garam byk2 kat mulut awak yek.. hihih

    ReplyDelete

Jangan segan-segan.. malu-malu utk meninggalkan komen..
♥ ♥