http://www.facebook.com/pages/100-url-blog-tukar-tukar/166951693326358
zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds

Friday, May 22, 2009

Jambul di'cukur'..Happy Birthday.. Happy Mother's Day.. Ilalliqo',phir milengge,sayonara,see u soon.

Assalamualaikum.... setelah lama aku biarkan blog aku ni berhabuk dan bersawang kerana beberapa sebab yang tidak dpt dielakkan... internet rosak..

Actually, esok.. tanggal 23mei.. aku akan membawa diri.. ceewah.. haha.. aku masuk USIM.. amik perubatan.. insyaallah kalau tiada halangan.. Oleh itu, aku nak hantar post sebagai tanda "lps nih makin bersawang blogku ini".. haha..
ok la.. sblm tu.. aku nih mmg suke kumpul semua bende lama2 pastu baru post..

first of all... Sambutan Mauliduurasul di sekolah mak aku.. actually.. nk citer pasal acara cukur jambul.. Qisya.. selaku cucu kepada guru SMKBBB telah mengambil bahagian..

Comel tak? haha.. tp budak nih tyme tu tgh bad mood coz kacau die tidur.. mcmane nak gunting jambul kalau tgh tidur.. so.. kejut la..

Then, 23 April 2009... kakak ku dah tua.. haha.. 2009-1979=30 tahun

potong kek di rumah.. adiah un bg kat umah.. kemudian..
kami celebrate di "STESEN MEE".. em.. xkomersial... NOODLE STATION.. haha.

ok.. kemudian 3 Mei 2009.. kakak ku lagi sorg pun telah mentuakan diri..
2009-1983 =26 tahun.


Ni plk celebrate kat Village View.. mari-mari.. ikan kerapu ada. ikan siakap ada.. ayam pandan ada.. suma ada...

And the last but not least, MOTHER'S DAY..... WE LOVE YOU... U r the best... ashiteru..humko tumse pyaar hai... kami sayang ma... hihi....
Cucu tok ma ucapkan .... "Selamat Hari Tok ma" daripada Qisya.. ;))
and after that.. makan kat village view jugak.... peminat ikan betullah kitorg nih.. ;)

Ok lah.. sekian drp Liyana Syamimy Mohammed Yusoff yg suke sgt upload photo nih...

Semoga bertemu lagi.. dunia Univ dh nak bermula.. so.. aku dh tak leyh la nak leka2... huhu.. cepat mase berlalu kan??
W/pun aku dh ucapkan tata titi tutu.. korg still leyh bagi komen.. mesej kat shoutbox.. etc etc..
besides.. minggu dpn aku on9 gak bile balik umah.. hahah ..
Ala.. kat Nilai jer un.. bukan jauh bebenor..
Kalah sekangkang kera..

4 comments:

  1. tata mimy~
    huhuu. nnt da jd doctr jgn lupe kt tau, tau? hahah.

    comeyy je ank buah awk uh ;))
    sian, kne kaco tdo. huhuhu.

    ReplyDelete
  2. beautiful family.. kim slm kat akak izat n abg pet..hehe..

    ReplyDelete
  3. jadi doktor sakit puan nanti ekk xD

    ReplyDelete
  4. nusaibah : tata nusaibah.. awak lak lps nih kat uia gud luck.. wah.. belajar ENGLISH tu.... nak jadi ape agak?

    Giggle Gal : Wokeh.. no prob insyaallah akan sampaikan... akak un ade beautiful family

    Koromyst : Tamhidi un lom lepas lagi.. tak tau nk doktor aper...hih

    ReplyDelete

Jangan segan-segan.. malu-malu utk meninggalkan komen..
♥ ♥