http://www.facebook.com/pages/100-url-blog-tukar-tukar/166951693326358
zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds

Saturday, July 17, 2010

Fakulti...... ;-)) I love FPSK.. I love USIM

Assalamualaikum wrb..MySpace

semakin bersawang aku tgk blog aku ni.. last post October 2009.. sekarang July 2010.. Ini nama nye tak istiqamah.. hihi

btw, Alhamdulillah, aku telah masuk ke fakulti sekarang.. MySpace . kireye skrg ni tgh belajar degree la kut..
well... aku bersyukur sgt coz dapat masuk fakulti yang aku memang harap2 kan sangat..

terima kasih kepada semua yang membantu aku mase tgh tamhidi dulu (asasi)..
mak, ayah, kakak2, abg2, kengkawan... and the last but not least, semua lecturers kat tamhidi dulu.. em, sape lagi ek? haa... mak cik cleaner, org kat cafe, pak cik - pak cik driver.. tanpa semua, confirm aku xdapat study dgn senang, dan tak dapat menjejak kaki pun dekat FPSK.
MySpace
kalau tak silap, 6 July la first time masuk kampus.. di Pandan.. memang best la.. lecturers sume best,
pastu kitorg main sukaneka.. best la.. tp kan, lelaki kalau main game even sukaneka un diorg bersungguh giler2.. MySpace MySpace MySpace. Kalau kalah, muke monyok, frust teramat. MySpace tp budak2 pompuan main2 je... MySpace MySpace and to be honest, girlz la yang membuatkan diorg kalah.. hahaha~~

Tentang seniors lak.. diorg sume baik2... MySpace .. seniors sume mcm amik berat kat kitorg.. diorg tau kitorg ni kanak2 ribena lagi.. MySpace tengah pening MySpacetak tau macamane nak study.. seniors sendiri yang selalu offer nak tolong.. malam2 datang rumah nak tanye keadaan kami.. esok lak mase free, seniors datang utk bgtau pengalaman diorg belajar mase First Year dulu.. hihi~~ baik kan? kan? kan?

yang best gak kat sini kan.. diorg menjaga peradaban sebagai muslim... aku yang xberapa baik ni un rase macam nak jadi baik lak.. hihi.... I love FPSK.. MySpace I love USIM..

HOSTEL lak CUN yang amat... apartment.. dan dalam satu umah tu ade dua tingkat... hihi.. mcm nak nangis je bile tgk apartment tu. MySpace . Tangisan kegembiraan.. haha~~ jakun terlebih.. pemandangan lak memang cun.. boleh nampak KLCC dan Menara KL. Toilet lak besar.. berjam jugak la aku kat dalam MySpace. Kesian aku dgn roomates aku.. Aku dalam toilet tu sampai setengah jam..hihi.. Satu je masalah kat hostel tu.... MAKANAN....!! huhu..

MatLAmAT aku untuk FIRST year :
1. Belajar elok2 MySpace dan dapatkan result yang terbaik yang aku boleh (kalau pass un aku dah bersyukur)
2. Tak tertidur masa lecturer mengajar.. susah tu MySpace
3. Improve my English .. ek..do..tin..char.. (silap.. tu hindi)
4. Membaiki diri sebagai seorang muslimah...... Insyaallah
5....dan........yang paling susah.......XBALIK RUMAH SELALU... huhuhuhu ;-((( Ya Allah.. itulah ujian paling BESAR utk aku.. hakhakhak (dan setiap kali aku bgtau kengkwn pasal matlamat aku yg kelima semua mcm xleh caya.... huh MySpace ... wait and see)

di atas adalah beberapa matlamat yang dapat aku fikirkan buat mase sekarang.. kalau aku ade tambah matlamat lagi nanti aku tulis.. Insyaallah

7 comments:

  1. salam. mimy, im happy to knw tht ure happy there :)) bes la korg, dpt aprtment. ley masak2. jimat sket. ktorg kat cni xley masak. soyea. papeun, Rabbuna Yunajah sama2 kt b'jihad fisabilillah, i'Allah :))

    ReplyDelete
  2. salam ... mmg happy bangat.. tp yang, mane de kitorg leh masak.. kalau setakat masak air.. masak maggi.. atau main masak2 boleh la... ;-p

    ReplyDelete
  3. matlamat yg ke5 tu.... boleh capai ker???

    ReplyDelete
  4. mimy ! no sleeping in da class ok !! ha3, bia x siap assignment ke ape2 ke, asal tdo awal. baru FRESHH nk p klas ! he2 =)

    ReplyDelete
  5. Salam mimy...

    Selamat Hari Raya ibu ucapkan...
    Tahniah kerana mimy skang sudah ke menara gading dan terima kasih kerana masih sudi menyinggah ke blog ibu...:)

    Doa ibu, mimy akan berjaya dalam apa jua yang dicita2kan....InsyaAllah.

    ReplyDelete
  6. nuha : bgus gak idea tu tp biar betul xyah siapkan assignment? advice maut tu.. ha3

    ibu junes : selamat hari raya jugak... time kasih byk2.. aaaamin

    ReplyDelete

Jangan segan-segan.. malu-malu utk meninggalkan komen..
♥ ♥