http://www.facebook.com/pages/100-url-blog-tukar-tukar/166951693326358
zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds

Wednesday, January 14, 2009

♥ ZaMaN MudA-mUDa DuLu ♥


glitter-graphics.com


Aku dan ma (Ustazah Wan Saidah) ♥

Apa kau membebel tu Hanis?
(Alim cover...Hassan buat iklan gigi)

Murnianz GURLs (tolibah) .. byk ragam..
peace.. ayu... ganas.. bising.. emo.. huhu~

Aku dn ibu 5 Murni 2008(guru kelas la)
Pn. Mazyon

Aku dn KETUA PENGAWAS 2008 (seh..takutnye)
wakaka~

Reyhan Hashim,, Farhah.. Suhaila.. (anak buah skli)
dan aku.. hihi. Selamat Hari Raye

Graduation DAY.. 5 Murni rocks.. huhu~

Ku dan geng2 ku yg blurr.. bising.. pening
(umi..farhah..suhaila..najwa)

3 Harmonians 2006 Sketch Competitions.
We won... ♥ ♥ miss them s so much

Ade style lah!!.. ade macam naik basikal..
macam menari zapin dan macam nak bagi penumbok.. huhu~
(sebenarnye tgh buat aerobic).. wakaka~
tangan aku macam bawak motor.. kaki aku mcm bwk kete.. camane tu?

3 org pindah (Mona, Iman dan Farah)..
sape lagi sorg tu?


Jamuan Pengawas Terakhir diriku.. huhu~
(Aku.. Nusaibah dan Amirah)

Graduation Day 2008
(yatt, nabilah, mimy, farhana)


3 Harmonians 2006 gurls ♥

3 org pindah.. 3 org stay di SMKBBB


Di Hari Maulidurrasul form 3 (2006)


glitter-graphics.com

10 comments:

  1. owh...
    besh...
    zaman persekolahan dlu2...
    sweet....~
    huhu...
    aku sgt len laa....
    hehe~

    ReplyDelete
  2. lain ek? aku nampak sama je.. ade dua mate .satu hidung.. satu mulut.. satu kepala.. ;)

    ReplyDelete
  3. itu mmg la..
    len je..
    cam bebudak je lg..
    agaga..
    =D

    ReplyDelete
  4. mimy! naseb baik ade gamba nuha,,kalo x nk, mengamuk dh nie!

    hehe, xde la,,x de pun xpe la..x kisah

    walaupun setahun je kt jln 2,,kenangannya still terlekat kt memori,

    skola nuha xde graduation day laa,,,x best

    ReplyDelete
  5. Ceh.. tulis name.. the writer.. buat suspen jer..
    hahah.. tp gambo yg 6 org (yg ade huna tu) aku suke ar..
    bloeyh lak nak mengamuk.. huhu~

    xde graduation day.. em.. sekolah kitorg un baru buat jek.. tahun lepas jer ade..

    rasenye sekolah MRSM un ade gak buat.. kalau xsilap lah..

    sape suruh duduk sekolah jln 2 stahun jer.. gambo pun satu je lah.. haha~ gurau je.. jgn marah.. un =)

    ReplyDelete
  6. yg blog aku
    title,
    tagged by areefah tu

    ReplyDelete
  7. mimi,ni diha la..wee!~xD

    ReplyDelete
  8. kenangan skola d smkbbb mmg besh. :)

    ReplyDelete
  9. icha : owh, diha.. apsal tlis icha.. mane datang diha jadi icha? haha~

    izzah : betul betul betul (style upin ipin)

    ReplyDelete

Jangan segan-segan.. malu-malu utk meninggalkan komen..
♥ ♥