http://www.facebook.com/pages/100-url-blog-tukar-tukar/166951693326358
zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds

Thursday, January 8, 2009

Detective Conan.... I ♥ Detective Conan




My favourite book.. story and movies..
em.. kakak dan abang dh sampai bekerja.. kahwin pun.. cite ni xabis2 lagi..
but.. aku dgn diorg still peminat setia..

Aku dan kakak2 aku suke komik penyiasatan je.
.(tp abg aku terkecuali coz sume komik dan majalah Jepun die minat)
pastu kisah cinta Shinichi dan Ran.. Heiji dan Kazuha pun comel.. xde la jiwang karat sgt..

Detective Conan is No. 1

sHINICHI.. hEIJI.. kAITO kID awesome...
hampir sume Detective Conan punye movies aku dan kakak aku dh tgk...
ye la.. tgh tunggu result SPM la katakan..
mase nak exam SPM.. bace komik pun senyap2.. tp.. ade juga kantoi.kena marah..
wakaka
(kadang2 aku rase cite ni macam real je.. kan bagus kalau real..)
Gambate Detective Conan.. (tu je bhs Jepun yg aku tahu.. ntah ejaan betul ke x.. aku xtau..
sori.. aku xbape minat Jepun selain cite ni je dan Penyiasat Remaja serta Penyiasat Q)

8 comments:

  1. ouhh
    aku suke gakk conan!
    tapi dah lame x follow
    since msk muar
    ape story yeh skrg?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. em.. kalau xsilap.. yg terbaru Conan tukar kpd Shinichi kejap.. Heiji pun ade.. then Haibara suruh diorg balik ke umah Dr. Agasa coz takut ubat tu abis. Dlm perjlnn.. ade org mati lak..
    hih
    ade jugak org segeng ngan aku.. sekrg ni tgh demam conan.. asyik2 tgk movie dia.. bley buat koleksi... ade jugak tgk kat youtube...
    movie best giler.. lagi best kalau ade Heiji atau Kaito Kid...
    Cite cOnan kalau tgk yg dibuat cartoon lebih best drp bace kat komik...
    Sekarang ni tgh nak tgk yg Ran pernh hilang ingatan...
    Bile la cite ni nak abis kan....
    Panjang pulak jwpan aku ni.. peminat Conan lah kate kan
    Org tanye sepatah .. aku jwb berjuta2 patah...
    haha
    nasib baik xbuat karangan...

    ReplyDelete
  4. haha
    xpe
    sng sikit aku fhm
    hee thanx!

    ReplyDelete
  5. memang xkan hbs dlm masa terdekat pun sedangkan kat jepun pun masih dlm proses menghasilkan komik+anime nye..

    ReplyDelete
  6. huhuh.. lame lagi ke.. sampai berjanggut xkan abis kut..

    xpe la.. sanggup tunggu kut..hihi.. tahun ni pun ade movie baru.. movie ke-13.. The Raven Chasen kut name nyer.. kuar bulan April nie..

    Apsal Jepun ni lambat sangat.. tp kan.. ade dekat movie tajuk Captured in her Eyes tu.. ade part Conan dan Haibara letak muke kat mesin utk lihat muke lepas 10 tahun.. tp mesin tu tulis "error". Pas2 Haibara ckp mungkin maksudnye Haibara dan Conan xkan hidup dlm 10 tahun lagi..

    Jgn la Conan mati.. kalau dia mati..
    aku bakar sume buku conan dan DVD tu..

    ReplyDelete
  7. conan memang best... hehe.. dah besar pun masih tgok kartun :)

    xkisa la kan?? hiburan kadang2.. best lagi tgok kartun dari drama air mata... anime Jepun memang best especially yg kiut2.. tp bkn sin chan.. saya anti-sin chan..

    bila ek nak habis conan tu.. nak tau conan jadi besar blik ke tak... n jgn la dia mati.. camni klu nk tunggu.. haha.. dah bz nanti pun curik2 tgok conan.. keh3

    ReplyDelete
  8. aku setuju dgn ckp Nurul.. "Betul,betul,betul"(style Upin dn Ipin...)

    Lagi best dr drama nangis(w/pun aku tgk gak)..haha~

    Shin Chan un xbape minat tp xde la sampai anti lak.. hihi~

    ReplyDelete

Jangan segan-segan.. malu-malu utk meninggalkan komen..
♥ ♥