http://www.facebook.com/pages/100-url-blog-tukar-tukar/166951693326358
zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds

Showing posts with label Me like it. Show all posts
Showing posts with label Me like it. Show all posts

Thursday, March 26, 2009

Equatorial, Bukit Merah, JPJ test.. ;)) sumenye indah belaka ♥

Kepada shbt2 sekalian.. maybe sebenarnye cite sume ni dh berabuk coz dh lame.. tp baru arinie aku nk wat pasal sume tu..

First of all... 12 maRcH 2009... result kuar...
Ni gambar org dh tua(senior citizen. hah~)
kami satu kelas dh plan nak pakai jubah


then, malam tu.. satu kuarge gi celebrate kat Hotel Equatorial.. Ayah belanja makan.. yeeeheeee~~ makan sakan la..
aiseeee..... aku bawak kamera tp lupe nk tangkap gambar coz dok kejar makanan kat table buffet tu.. hehehehe... nyesal lak xtangkap gambar.. huhu~~~
yang bestkan.. kat situ.. abg ariff, die wat show kat meja makan.. tk tau kenape.. asyik menyanyi jer.. siap wat medley lagi tu.. hihi~~ tapi xde la kuat sgt coz kami mmg pilih meja yang jauh drp org lain.. dan situ un xla sunyi sgt.. ;)))) so.. then, kami balik.. itu un dh kene sound kate kafe dh nak tutup.. kami mmg biase makan sampai kene sound.. xlah.. bukan kene sound,.. die bgtau jer.. kate nk tutup lagi sepuluh minit.. ;))


Secondly... 14 maRcH-16 maRcH... ni un besh gk.. tp ayah aku xgi sekali.. huhu. kami pergi bukit merah.. sampai kat sane dh petang.. ingatnk mandi.. but, hujan pulak.. huhu.. xdpt la.. tp kat hotel tu ade tmpt main ping pong...
Dalam main ping pong.. akulah JUARA kekalahan.. hakhakhak.. aisee... satu sukan un aku xde bakat.. sukan lain2 apetah lagi.. hihih~~.. then.. lps makan malam.. kami melelapkan mata..~~
esoknyelak.. bersiap2 untuk nak gi LAKETOWN RESORT.... ni muke org seronok nak gi laketown
haha~~. ape2 je la diorg tuh... k..
kite fast forward cite.. dh sampaikan tmpt mandi tu..
then, kakak aku gi sewa dua pelampung besar.. bestnyer...




Konon cam action kamen ler tu...

we come peace !!!

wah.. aku suke part nih..
kepala keretapi yg baju warna biru

muke org xjoin mandi.. jadi security our belongings


then.... ni lak gambo lps mandi.. hihih~~

ma dn mimy.. cayunk

akak dn kak lina.. muke photo copy x?


seekor monyet sedang berkasih sayang dengan abg arif
(kasih sayang seekor monyet tiada bandingannya)

muke budak tidur dh bangun

welcome to 'Venice' Malaysia... Banjir..!!!! jom ke laut..!!!
(sbnrnye lantai food court Laketown Resort naik air)
Banjir woo banjir woo.. rumah kita naik ai oo..air oo


then... esoknye mandi kat kolam hotel..

nenek penyayang dan keretapi tak berlesen


kanak2 ribena main bola

(kamikan hantu swimming pool)hee~~ no photos yet after that, balik umah.... hOME sWEET hOME

last....... 24 maRcH 2009
haha~~~ tarikh keramat.. tEST jPJ..... waduh.. tyme tu lak hujan lebat.. kejap hujan kejap xhujan.. takut aku... nasib baik tyme aku test tu hujan rintik2 jer... xpe.. hUJAN rAHMAT ;))
Tp..,malas la nk cite panjang2 pasal nih.. hihi.. overall... aku LULUS... PASS... Alhamdulillah... ))
terima kasih kepada semua yang sll doakan aku berjaya SPM dn JPJ TEST aritue..

sekian coretan yang panjang lebar ini.. lps nih maybe aku lambat kut wat post baru.. sbb dn banyak dh aku tulis kat post nih.. letih woo... bukn letih menulis sbnrnye.. letih upload photo..
assalamualaikum.. ;))

Thursday, January 8, 2009

Detective Conan.... I ♥ Detective Conan




My favourite book.. story and movies..
em.. kakak dan abang dh sampai bekerja.. kahwin pun.. cite ni xabis2 lagi..
but.. aku dgn diorg still peminat setia..

Aku dan kakak2 aku suke komik penyiasatan je.
.(tp abg aku terkecuali coz sume komik dan majalah Jepun die minat)
pastu kisah cinta Shinichi dan Ran.. Heiji dan Kazuha pun comel.. xde la jiwang karat sgt..

Detective Conan is No. 1

sHINICHI.. hEIJI.. kAITO kID awesome...
hampir sume Detective Conan punye movies aku dan kakak aku dh tgk...
ye la.. tgh tunggu result SPM la katakan..
mase nak exam SPM.. bace komik pun senyap2.. tp.. ade juga kantoi.kena marah..
wakaka
(kadang2 aku rase cite ni macam real je.. kan bagus kalau real..)
Gambate Detective Conan.. (tu je bhs Jepun yg aku tahu.. ntah ejaan betul ke x.. aku xtau..
sori.. aku xbape minat Jepun selain cite ni je dan Penyiasat Remaja serta Penyiasat Q)