http://www.facebook.com/pages/100-url-blog-tukar-tukar/166951693326358
zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds

Monday, November 22, 2010

Semusim Bersama Abadi Selamanya.. =)

Group B
(aku yg pakai baju pink pegang pistol kat kepala...
pose je.. bukan nak bunuh diri)..

Today, i would like to write about my beloved FPSK.. muaaahhxxx. hee~ at first, I wanted to write about holiday but I changed my mind..

yup... baru habis satu semester.. byk suka-duka yang dihadapi.. kenangan manis.. kenangan pahit... masin.. masam... kelat.. se
muanya ada.. macam makanan. itulah erti kehidupan.. kita akan rasa semuanya.. goreng pun sodap.. hee~


aku teringat kata-kata ketua kami..tp aku tak ingat ayat yang betul2 mcmane..
bak kata Prof kami "we all have Alzhiemer.. and we forget".. ayat glamour among us. Ayat Prof perli-perli manja kalau kami tak boleh jawab pertanyaan dia..

ketua : "ayah dan ibu kita ialah lecturers, abg ialah abg senior, kakak ialah kakak seniors.. dan kita adalah kita semua"...
dalam ati, aku bermonolog dalaman :"ooo.. so, kito
rg semua twins.. haha~~ niceee!"
Group A
(Group ini lebih sopan dari group aku (group B)... heee~

yang powernya.. kami satu keluarga menggunakan bahasa yang berbeza..
ada bunyi kelantan, terengganu, kedah, selangor, perak... ape lagi? senang kata...
Satu Malaysia!

so.. inilah perjalanan hidup kami sebagai satu keluarga yang bahagia.. lebih touching kalau aku abadikan sahaja gambar2 yang ada..

tekun mdgr ceramah - apa yg aku bace tu? pose je
(yeke nih??).. hee~
satu kelas bbuka puasa - makan lps exam biochem
mengukuhkan ukhwah pizza hut tuuuu!

Alamak.. gambar2 sume byk dekat laptop lain.. xpe ar.. post je dl nanti aku edit balik.. =)

No comments:

Post a Comment

Jangan segan-segan.. malu-malu utk meninggalkan komen..
♥ ♥