http://www.facebook.com/pages/100-url-blog-tukar-tukar/166951693326358
zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds

Tuesday, December 30, 2008

♥ Hotel Concorde.. Swimming PoOL oH sWIMmiNG PoOL ♥

Sempena Cuti yang lepas.. aku.. mak aku.. kakak aku dgn abg aku... pergi la Hotel Concorde kat Sepang..
saje-saje je nak jalan...

Kenapa pilih Hotel Concorde
Sepang?
a)Murah apabila ditolak sbb kakak aku goverment servant
b)sebab ada SWIMMING POoL yang ade tangga batu bukan setakat tangga besi je...
c)swimming pool dia paling tinggi pun 1.30-1.40 meter....

So.. guys.. sape yang tahu ttg hotel2 yang ade kriteria2 berikut.. jgn segan2 b
agitau aku .. supaya aku leh suruh kakak aku servey nanti untuk other vacation lak.. hihih
tapi.. lagi bagus kalau.....
atas swimming pool tu ade bumbung..
Guys.... memang kitorg pergi hotel tu untuk mandi je.. hihihi.. kalu pergi kelab swimming club xleh mandi ngan abang sbb asing laki pompuan. Abang aku ni ade autisme .. so.. takkan nak tinggal die mandi sorg2 kat bahagian lelaki kut..

Yang paling xleh blah... abang aku akan sentiasa berpaut pada kakak aku mase dlm air... kalu korg tengok mmg la comey.. hikhikhik.. pastu.. dah letih swimming.. abang aku tu baring kat tempat duduk yang santai.. mula2 okey je.. lepas tu dah berdengkur.. ala .. kecian.. letih bebenor la tu kut..

PEACE!!!! ♥ ♥ ♥

maii.. abang aku seksi lak.. xpela.. bukan aurat..
org jage swimming pool tu pakse suruh tanggal baju..
tanggal je la.. ;p

2 comments:

  1. waa.. beshnye....
    dpt swimming..
    teringat kt mktb..
    stiap mggu kitorg gi swimming.
    kalu xde hal arr...hehe

    ReplyDelete
  2. huhu~ japo..
    mmg best...
    tp kalu xde org lain.. lagi best..
    bleh buat stun bodoh..
    tp.. ade org.. kene la sopan skit.
    hak3

    ReplyDelete

Jangan segan-segan.. malu-malu utk meninggalkan komen..
♥ ♥