http://www.facebook.com/pages/100-url-blog-tukar-tukar/166951693326358
zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds

Sunday, February 15, 2009

MurNiANz Girlz 2007-2008.. miss ♥ u guys so much




Wajah Bahagia sblm SPM.. HUH~


Umi, Suhaila, Farhah ♥ ♥

Alkisahnya, Suhaila tlh tulis kat aku beberape sikap aku kat sekolah.. so, let me share wit u:
Ttg aku pd pandangan kwn aku~~~

from Suhaila: ko pelik
bukti kukuh knp ko pelik..
(1)tiap kali abes wktu sk ko lah org pertame yg akn hilang dr pndgn kami sbb ko dh bla.
(2)ko pnye laci x pnh kemas(serabut giler!!!)
~~alamak, kantoi!
(3)beg ko x penah tersusun
~~ish2, kantoi lagi da..
(4)barang ko yg bnyk

(5)ko x de perasaan(masyarakat la..)
~~aku cube bermsyrkt gak..huhu~
(6)kalo balik ko x pnh ckp bye ngn kito
rg.~~malas, esok nye jumpa gak.. haha~
(7)ko x mkn sayur
~xsyedap~~
(8)ko ske sgt cte industn
~biar lah~~
(9)ko x pnah ngntuk dlm kelas
(so itu la serba sedikit ttg aku di skool.. em, rindula kat sekolah..)

Cute Myspace Generators


pasal kwn2 aku lak:

Suhaila: Bdk yg selamber gile, berani, peramah(becok.hah~)dan yg plg best, sk bwk rambutan utk aku habiskan.. wakaka~makasih..
Farhah:
Bdk kecik molek, pandai giler, suara bace Quran mmg best, tulisan komputer(jelesh ngan dia).. nak kate peramah x, nak kate pendiam un x.. Selalu dikejami oleh Suhaila. Hantu Korea.. ;)
Umi Aida:
Slim river, suara lain drp yg lain, minat gile kat Syeikh Mudzaffar(dunno why).. sk bace surat khabar pastu paksa aku bace sekali. huh.. Suke marah aku coz termbik barang die(dh ko tau aku terambik.. ckp lah.. aku bkn tau un tu brg aku ke ko..haha~)
Najwa: Bdk suka gelak..haha~ then, suke dgr pandangan org lain.. pemalu ke tak? ntah... baik, suke melukis kartun..
Khairah: Bdk Filipina, kira pandai menghias gak, pandai BI, pandai bermsyrkt gak, sk tangkap gambar kut. (mahal kitak)
Ainaa:
Watak selamber di kls aku, sempoi, sweet(coz still minat gile kat bear).. peminat setia sponge bob(jgn kutuk sponge bob dpn dia).. suke lpk dgn kwn..panggilan, ainaa atau yennnna, pandai gak.
Maryam:
Budak baik, cantik, bijak, sopan-santun.. pandai B.Arab, Ingat koperasi ingat Maryam.. Garang gak kadang2.. panggilan.. Maryam, Yam, Mayam..hihi~
Zahidah:
Putih melepak.. cantik(ala.. kesimpulnnye, sume kwn aku cantik).. baik hati, lemah lembut, anak solehah.. yg paling best.. TAKUT DGN KUCING.. meowwwww!
Nusaibah:
Suaranye yg romantik(slow), sk microphone, sk nyanyi(nasyid), master in English.haha~.. Hatinya yg lembut, jgn dikacau..(nnti nanges sape nak pujuk).. sweet.
Husna:
Yg nie mmg jgn kacau(pandai taekwondo).. suke jogging, etlit gak arr, pandai berlakon, berani, bersungguh-sungguh, sporting giler.. sk nyanyi gak(bernasyid).
Fadhilah: Ketua Pengawas 2008.. garang dlm pengawas tp sempoi dlm kelas. haha~ takut jgk aku ngan dia kdg2.. English gile terer.. yg ni seyesh pandai giler.. jeles dgn die sgt2..
Shahida: Tinggi bangat.. Sk kacau org.. rajin gile belajar.. Sekepala dgn Fadhilah, Geng Koperasi gak, Aku kalau nk pandang die, kene dongak kepala tinggi2(sakit kepala).
Nabilah:Suke make-up.. haha~ sk bace novel kut, em.. kawan dgn nabeelah, emo skit.. haha~
Nabeelah: Etlit negara.. kalau rase nak kejar bdk ni..baik xyah(buat letih je).. selamber gile, pandai berlakon,
Reyhan: Matanya yg bulat(cantik mcm kucing).. xpandai pakai eye-mo, sk gk hang out, baik ati.. lemah-lembut(beza dgn aku..huhu~)
Farhana: Farhana..oh..farhana..ko cant
ik tp berbisa(sesuai lagu ni).. Ratu bola jaring kite.. minat nk jadi engineer..
Amirah Fathin:
Ni mmg sah lemah lembut, pemalu, rajin, baik hati, nk buat salah dgn die un serba salah, penolong Ketua Pengawas, tulisan un cantik, kerja tersusun
Bella:
Bdk art.. bio.. mathematics.. mmg ade future dgn art. tp, yg lain un bagus, suke mengedit gambo2.. xcaye, tgk blog die..

Tujelah.. coretan drp aku ttg kelas aku yg aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~ &hearts u all a lot
Girls, aku tulis name2 kawan ikut kedudukan kat kelas tau bkn sbb ikut fav friends tau.. korg sume same.. sume aku cayunk.. ceeewah~~
Wah.. siap ade kipas lagi

nasib baik bdk pompuan kelas aku skit jer. letih aku taip..

18 comments:

  1. urmmm...so far...sume yg ko taip tu btol2 belaka...
    tp aku da x minat SMS k.....
    n ejaan nme dia un slh...pe rr ko...
    komen dak laki x de ke??

    ReplyDelete
  2. komen dak laki?? nak komen ape ngan diorg..
    sume pergangai same..
    photo copy je perangai diorg.. raja lawak je sume..
    wei, umi.. ko tulis lka name umi.. kat bwh tu.. haha~

    ReplyDelete
  3. idop spongebob! hahahaha!
    rindu ouhhh korang smue !!!!
    :DDDD

    ReplyDelete
  4. hahah.besss3 RINDU itu xyh ckp.klau bley nk ckp ari22 rindu korg.hahaha.btw mimy, kt bkn ske nyanyi nasyid je..kt ske nyanyi sume lagu.haha.bg je pape lagu.kt nyanyi.hahah. ;p microphone? haha.d best thing bout jd emcee skola.hahah. (poyo je) ^^

    ReplyDelete
  5. mimy jaat r..bout meera

    "nk buat salah dgn die un serba salah"

    mmcm de niat je doe

    ReplyDelete
  6. aku tggi sngat ke mimy
    ala cian plak hehe
    idop murniieeee!!
    yeyeye

    ReplyDelete
  7. ainaa^^ kan betul aku ckp bdk Ainaa ni mmg fanatik dgn Spongebob.. wei, Spongebob xhidup la..

    nusaibah^^ini lah budak gile mic.. kan betul aku ckp.

    Bella^^ Ha..ha.. Tu la Miera baik sgt.. niat pun terbatal.. hurau jer.. hihi~

    Shaahida^^ Tu la.. kecian kat aku yg terbantut nie.. haha~.. Idop Murnieeeee~~

    ReplyDelete
  8. ha3!~ btol3! rndu amat kat kanak2 ni sume!~ :p
    ui.. mcm aku plg byk name je.. ha3!~
    syg sume!!~ weee!~

    p/s: aku setuju ngan suhaila psl ko.. :p
    sbb aku duk blakang, so, aku nmpk sumenye!~
    ha3!~ :p

    ReplyDelete
  9. Maryam kejam.. ko dn Suhaila berkomplot ek ??

    ReplyDelete
  10. haha bes jgak la blog mimy ni.intresting!! tp klau blh buat byk2 skit blog tntg bdk klas kte..bia ble da besa nnt,dorg igt.hee~~

    ReplyDelete
  11. salam..hehe..seronok bce post pasal budak2 murni..smoga ukhuwah fillah berkekalan... ; ):thumbsup:

    ReplyDelete
  12. Hana : Aku akan tulis.. maybe lps nie kut.. tunggu de idea dl.. kihkih. Kepala aku dh black out.. xde idea lg.

    Syamila : Makasih Syamila..

    ReplyDelete
  13. kire ko prihatin gak r ngan prangai kwn2 ko yg len..haha..

    ReplyDelete
  14. farhah : aku mmg prihatin owg nye (penipu!!)

    ReplyDelete
  15. sangat merindui anda...
    mimy..
    mate reyhan cam kucing kew?
    ouh tanks..
    ewm...
    eyemore till now takot nak pakai..
    ewm..
    bout hang out...
    okay la kot..
    tapi malas sket..
    ngeeeeeeeeee
    rindu!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. reyhan...
    sangat merindui anda juga.. sori lambat balas.. baru bace.. sori bangat..

    yup.. mata reyhan mmg cantik..jeles la..
    nak pakai eye mo un takut lg? xmembunuh un..
    hahah

    winduuuuu~~~~!!!!

    ReplyDelete
  17. wahhhhh baru baca post 7 tahun yang lalu... una lemah lembut la mimy

    best pulak baca blog ni.. menggamit memory

    ReplyDelete
  18. wahhhhh baru baca post 7 tahun yang lalu... una lemah lembut la mimy

    best pulak baca blog ni.. menggamit memory

    ReplyDelete

Jangan segan-segan.. malu-malu utk meninggalkan komen..
♥ ♥